Organizacje legalne:
Armia
Armia to największa znana organizacja w Królestwie Faylinn. Jest podporządkowana władzy, która również utrzymuje ją zapewniając pełne wyposażenie jakie jest potrzebne. Do Armii może dołączyć każdy, lecz są pewne wymogi, a specjalne oddziały mają jeszcze sprecyzowane kryteria rekrutacji. By dołączyć do Armii trzeba mieć minimum szesnaście lat i dobrą kondycję fizyczną. Nie liczy się płeć, ani rasa. Każdy może zostać żołnierzem. Armia dzieli się na oddziały, a te na drużyny.
Oddziały:
Oddział WojskowyNajprostszy ze wszystkich oddziałów. Zajmuje się obroną królestwa jeżeli to jest zagrożone oraz organizacją w sytuacjach kryzysowych. Na co dzień są zwolnieni ze służby. Jedynie co jakiś czas wzywani są na kilkudniowe treningi i szkolenia. Każdy kto dołączy przechodzi trzytygodniowy obóz, w którym uczy się dyscypliny, walki i innych potrzebnych rzeczy.
Wymogi: Minimum 16 lat, dobra kondycja fizyczna.
Umundurowanie: W czasie bitw noszą ciemnozielone mundury z czarnymi dodatkami oraz beretem. Na ramionach mają pagony z zaznaczonym stopniem. Na to zakładają czarny chitynowy pancerz, nogawice oraz karwasze i hełm. Na co dzień jednak mają swój normalny ubiór, lecz podczas akcji muszą nosić na lewym ramieniu białą opaskę z zielonymi skrzyżowanymi mieczami co jest znakiem przynależności do Oddziału Wojskowego.
Uzbrojenie: Każdy ma w zależności od swoich preferencji. Miecze, sztylety, włócznie.
Podział: Oddziały dzielą się na drużyny, które są ponumerowane. Każda drużyna ma maksymalnie pięćset członków.
Oddział StrażniczyJeden z najpopularniejszych oddziałów w Królestwie Faylinn. Jak sama nazwa wskazuje, dołączając do niego stajemy się strażnikami broniącymi określonego miejsca. Jedni chronią murów, inni pałacu, a jeszcze inni w obozie treserów. Każdy ma przydzielone miejsce i tutaj awanse polegają na zmianie tych placówek. Nie ma stopni jak w innych oddziałach.
Wymogi: Minimum 16 lat, dobra kondycja fizyczna, spokojny charakter. W przypadku strażników Królowej i Pałacu dołączają najwybitniejsze jednostki pod każdym względem.
Umundurowanie: Zależne od miejsca, które stróżują. Strażnicy na murze mają szary mundur, na który przywdziewają czarne chitynowe pancerze, nogawice i karwasze, a niekiedy również hełm. Inni zazwyczaj mają sam pancerz i karwasze, a królewscy, chroniący pałac mają malowane na srebrno, bądź złoto chitynowe pełne pancerze.
Uzbrojenie: Do wyboru jest włócznia, miecz, halabarda oraz tarcza.
Podział: Oddziały Strażnicze dzielą się na drużyny chroniące różne placówki. Np. Drużyna Strażników Muru Zewnętrznego (wokół Królestwa), Wewnętrznego (wokół Miasta Królewskiego), Pałacu.
Oddział ZwiadowczyJeden z najbardziej narażających życie oddziałów, do którego dołączają same odważne, bądź szalone jednostki. Granica jest bardzo cienka. Każdy z członków tego oddziału ujeżdża jakieś zwierze zatem najmilej widziani są Siryanowie, lecz nie jest to kryterium. Patrolują tereny poza Miastem Królewskim oraz poza Królestwem Faylinn sprawdzając czy nie nadciąga żadne zagrożenie. Wyruszają drużynami, lecz każdy podróżuje samotnie. Niekiedy wysyłani są pojedynczo.
Wymogi: Minimum 16 lat, dobra kondycja fizyczna, zgranie ze zwierzętami, talent do ujeżdżania zwierząt. Do drużyn zewnętrznych dołączają najlepsi.
Umundurowanie: Zwiadowcy nie mają określonego umundurowania, lecz podczas pokazów zazwyczaj noszą czarno-zielone mundury z beretem. Podczas "wypadów" czasami zakładają czarne chitynowe części pancerza.
Uzbrojenie: Dowolne, chociaż najczęściej są to miecze, bądź włócznie ze względu na komfortowe korzystanie z wierzchu.
Podział: Oddział Zwiadowczy dzieli się na drużyny zewnętrzne (patrolujące tereny poza Królestwem) i wewnętrzne (patrolujące tereny Królestwa). Następnie dzielą się numerycznie. Drużyny mają maksymalnie 20 członków.
Oddział ElitarnyNajlepszy oddział spośród wszystkich zrzeszający jedynie najwybitniejsze jednostki. Charakterystyczną cechą jest czarno-złota zbroja chitynowa oraz ujeżdżanie osy. Mają treningi dwie doby w tygodniu, wzywani są jedynie podczas najważniejszych sytuacji. Kiedy nie radzi sobie Oddział Wojskowy, wkracza Oddział Elitarny. Chluba Królestwa Faylinn, pokaz potęgi. Nie można dołączyć do niego normalnie, pojedyncze jednostki są wybierane z innych oddziałów, by następnie przeszły specjalny trzymiesięczny trening, w którym uczą się wszystkiego, łącznie z ujeżdżaniem os.
Wymogi: Minimum 19 lat, wspaniała kondycja fizyczna, nieprzeciętne umiejętności bojowe, dyscyplina na wysokim poziomie, widoczny talent.
Umundurowanie: Biało-czarne mundury z beretem. Zawsze noszą gruby chitynowy pełny pancerz malowany na czarno-złote barwy, które komponują się z ubarwieniem os. Kiedy są w cywilu muszą nosić żółto czarne opaski na lewym ramieniu z uskrzydlonym czarnym mieczem.
Uzbrojenie: Zawsze mają przy sobie miecz, sztylet, aczkolwiek mogą dobrać sobie inną broń typu włócznia, łuk albo coś innego.
Podział: Oddział Elitarny dzieli się na drużyny, które liczą maksymalnie 25 członków. Każda drużyna ma numer, jest ich maksymalnie 10.
Stopnie wojskowe malejąco:
Stopnie wojskowe ma tylko Oddział Wojskowy. Dwa najniższe są w każdym oddziale.
Kano - Główny dowódca wojska. Naczelny dowódca sił zbrojnych Królestwa Faylinn. Rzadko bierze udział w walkach, częściej dowodzi szkoleniami Oddziału Elitarnego. Podczas wojen zajmuje się strategią i taktyką. W czasie pokoju niekiedy wyznacza służby i patrole.
Ohthar - Dowodzi całymi oddziałami, to on zarządza treningami i służbą swoich podopiecznych.
Makar - Zarządza i sprawuje dowodzenia nad kilkoma drużynami.
Vakor - Sprawuje dowodzenie nad pojedynczą drużyną. To jego słuchają się zwyczajni żołnierze.
Shinya - Zwyczajny członek drużyny. Najniższy stopień wojskowy.